Monday, October 8, 2012

QM-Quranic and Multimedia

Assalamualaikum...


Saya sekarang ambil kos quran dan multimedia. sound interesting right? hehe. kos ni best, tapi arab yg membuat kan aku agak takut. dah setahun dah tinggal ba. orang pun pelik, kenapa tiba tiba dari matrik tapi ambik kos ni. no hal la kan, ok je pun. satu lagi, kos yg saya ambik ni mostly budak stam. huu, seram...

dan, ini fakulti saya, fpqs




ok, semalam saya pegi bengkel vdeo editing. guna sftware powerdirector10. dan, oleh sebab terlalu rindukan sahabat2, saya buat vdeo yg osem. haha, perasan. nanti saya upload kt hadiqatul mujahidah ye.





 ~i.k.u.t.s.k.e.m.a.A.l.l.a.h.d.a.n.R.a.s.u.l~

 




~i.k.u.t.s.k.e.m.a.A.l.l.a.h.d.a.n.R.a.s.u.l~

No comments:

Post a Comment

 
Denim Template. by blogger. All Right Reserved.